CARNet helpdesk - molba korisnicima
Poštovani korisnici,
CARNET Webmail radi pod velikim opterećenjem i poduzimamo sve akcije koje su nam na raspolaganju kako bismo ga rasteretili. Osim dodjeljivanja dodatnih resursa sustavu Webmaila, radimo i na optimizaciji postojećih te u navedenome trebamo vašu pomoć.
Molimo vas da iz Webmaila obrišete sve poruke koje vam više nisu potrebne...
Poruke je nakon što se označe, obrišu i prekriže potrebno dodatno ukloniti s opcijom "Ostalo">"Isprazni obrisano". Postupak brisanja potrebno je ponoviti u svakoj mapi posebno. U slučaju poteškoća kod brisanja poruka, upute za Webmail možete pronaći pod karticom Važni dokumenti na https://www.carnet.hr/usluga/webmail/.
Dodatno, preporučujemo korisnicima korištenje javnih usluga Office 365 Education i Google G Suite for Education putem @skole.hr korisničkih računa. Osim većeg kapaciteta sandučića i mnogobrojnih dodatnih aplikacija, sučelje je moderno i jednostavno za korištenje. Upute za prosljeđivanje dostupne su prijavom u Webmail te odabirom "Pošta">"Office365/G Suite".
Ako već koristite neku od navedenih usluga, molimo da stare e-mail poruke koje se nalaze u Webmailu obrišete ako vam više nisu potrebne. Ako su vam poruke potrebne, možete ih premjestiti prateći detaljne upute za migraciju e-mail poruka koje se nalaze pod karticom Važni dokumenti na https://www.carnet.hr/usluga/webmail/.
Molimo vas da ovu poruku proslijedite djelatnicima i učenicima svojih škola. Unaprijed vam zahvaljujemo na suradnji u ovom pokušaju da postignemo maksimalnu moguću funkcionalnost usluge.
Za sva pitanja i dalje vam na raspolaganju stoji CARNET-ov helpdesk na broju 01/6661-555 ili putem adrese helpdesk@carnet.hr.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
e-Dnevnik |
Dnevni tisak |