Online summit 2023. – webinar: Kako razumjeti različite generacije potrošača
Učenici 3.a razreda su imali priliku biti sudionici virtualne konferencije u organizaciji fakulteta Doba iz Slovenije. Webinar se odvijao u ponedjeljak, 27. ožujka za vrijeme nastavnog sata iz predmeta Komunikacijsko-prezentacijske vještine od 19:10 do 19:55. Učenici su poslušali izlaganje profesorice dr.sc. Tine Vukasović, a naglasak je bio na održavanju komunikacije s potrošačima u digitalnom dobu i poplavi digitalnih medija, što je od ključnog značenja za prepoznatljivost poduzeća.
Nakon održanog webinara, nastavnik Dino Bruža i učenici su mogli na praktičnim primjerima analizirati karakteristike pojedinih generacije potrošača (Baby boom, X, Y, Z) i s njihovim medijskim navikama. Time su ostvarili dodatne ishode iz tog dijela predmeta, a također su mogli povezati i s drugim predmetima (Marketing i Upravljanje prodajom), čime se ostvario koncept modularnosti nastave i aktivnog učenja temeljenog na radu učenika. Detaljnije o tome se može pročitati na stranici https://www.doba.hr/online-summit-2023-
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
e-Dnevnik |
Dnevni tisak |