preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Uspješno održana četvrta LTT aktivnost u okviru projekta DIGI4Teach


Četvrta aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja (LTTA C5) uspješno je održana u sklopu projekta strateškog partnerstva sufinanciranog iz programa Erasmus+ pod nazivom Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ - DIGI4Teach. Trodnevna radionica pod nazivom „Train the Trainers Workshop – Application of Digital Tools in Case Study Development“ održana je u organizaciji domaćina Sveučilišta u Zagrebu i to na tri lokacije: Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Drugoj ekonomskoj školi Zagreb te Trećoj ekonomskoj školi Zagreb u razdoblju 22. - 24. studenoga 2022. godine.  Na LTTA C5 prisustvovalo je ukupno 26 predstavnika partnerskih institucija uz prisustvo članova domaćina ovoga treninga. 

Prvi dan, pozdravnim govorom sudionicima se obratila dekanica Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, izv. prof. dr. sc. Sanja Sever Mališ te koordinatorica projekta DIGI4Teach, izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman. Prvo predavanje pod nazivom “Digital transformation of the Faculty of Economics & Business” održao je izv. prof. dr. sc. Božidar Jaković, prodekan za studente, studijske programe i digitalizaciju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Koordinatorica projekta izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman predstavila je aktivnosti i očekivane outpute projekta kao i najznačajnije rezultate istraživanja koje je provedeno među studentima i nastavnicima u partnerskim zemljama (Hrvatska, Njemačka, Poljska i Srbija) u okviru projekta DIGI4Teach o korištenju digitalnih tehnologija u nastavnom procesu, s posebnim osvrtom na prednosti i nedostatke njihove primjene.

Predstavnici poduzeća Ernst & Young, partner Filip Hitrec, viši menadžer Alem Ćorić i menadžer Andrija Stilinović, održali su predavanje na temu „Digitalization in Audit: Use of Audit Tools”.  Direktorica Sektora digitalnih rješenja iz Financijske agencije Andreja Kajtaz održala je predavanje na temu „Digital services through the accounting profession and beyond“. Sljedeće predavanje na temu „Digital Transformation of the Croatian Tax Administration, e-services and their impact on teaching in the field of business economics“ održali su predstavnici Ministarstva financija – Porezna uprava, ravnatelj Porezne uprave Božidar Kutleša i porezni savjetnik u Sektoru za razvoj aplikativnih rješenja i informacijskog sustava Frano Barišić. Sudionicima se putem Google Meeta obratila i Josipa Majić Predin koja je vanjska suradnica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje je sudionike upoznala s afektivnim računalstvom  i njegovoj primjeni u nastavi te je održala predavanje pod nazivom „How can artificial intelligence (AI) be used in teaching economics and business?“. Svako predavanje i prezentacija bili su popraćeni zanimljivom sesijom pitanja i odgovora kao i diskusijom između sudionika i izlagača.

Nakon odslušanih predavanja, domaćini s Ekonomskog fakulteta su proveli sudionike u razgled  organizacijskih jedinica Fakulteta koji predstavljaju primjere dobre prakse u digitalizaciji radnoga i nastavnog procesa gdje su sudionici imali prilike čuti o digitalizaciji knjižnice, tehnologiji 3D printanja i njihovoj primjeni u nastavne svrhe te su imali priliku posjetiti i razgledati Affective Computing Lab. Obilazak digitalnih prostorija vodili su predstavnici Sveučilišta domaćina: Zrinka Udiljak Bugarinovski, univ. spec. oec.,viši knjiž., Filip Pšenica, bacc. oec., Tomislav Medić, mag. oec. i Josipa Majić Predin, mag. oec..

Drugi dan bio je rezerviran za prezentaciju različitih studija slučajeva koje su nastale kao rezultat usavršavanja na prijašnjim treninzima nastavnika, a pri čijoj pripremi su primjenjivani različiti digitalni alati. U okviru ove radionice članovi projekta bili su educirani kako koristiti različite digitalne alate pri izradi studija slučajeva (Canva, Padlet, Book Creator, Genially, QR code generator, Nearpod, PearDeck, Excel, Google Slides, SlidesCarnival, Quizlet, Kahoot, LearningApps, Answer Garden, Word art, Word wall, Brainscape i dr) s posebnim naglaskom na „train the trainers“ pristup. Prve studije slučajeva pod nazivom „Business documentation in practice firms & Calculation of business travel“ prezentirale su Zorica Hrgovčić, prof. i Romana Rusek, prof. iz Prve ekonomske škole Zagreb. Ivana Virovac Bilandžija, prof., Petra Bručić Barić, prof., Ivana Brnada, prof. i Ivana Hlobik, prof. iz Druge Ekonomske škole Zagreb prezentirale su studije slučajeva pod nazivom „Introducing a new product line to the market & Graduation trip organization“. Sljedeće studije slučajeva pod nazivom „Real estate price analysis & Croatia as a tourism destination“ prezentirale su Lada Tabak, prof. i Jana Staroveški, prof. iz Treće Ekonomske škole Zagreb. Posljednje prezentirane studije slučajeva pod nazivom „Designing a logo for a practice firm & Analysis of credit indebtedness“ predstavile su Blankica Odak, prof. i Sanja Dömötörffy, prof. iz Ekonomske, trgovačke i ugostiteljske škole iz Samobora.

Ostatak dana je bio posvećen studijskom putovanju u Krapinu gdje su sudionici imali priliku poslušali zanimljivo predavanje Eduarda Vasiljevića, voditelja jednog od najdigitaliziranijih muzeja - Muzeja krapinskih neandertalaca, i to na temu „Information technologies in cultural tourism: learning by doing case Museum of Krapina Neanderthals“.

Posljednji dan treninga, bio je podijeljen u dva dijela. Prvi dio dana sudionici su proveli u srednjim ekonomskim školama na dvije lokacije gdje su učenici na računalima rješavali studije slučajeva uz primjenu različitih digitalnih alata te su po završetku svim učenicima dodijeljeni certifikati za sudjelovanje u ovoj aktivnosti. Po povratku na Ekonomski fakultet, u drugom dijelu dana, doc. dr. sc. Mateja Brozović i dr. sc. Marina Ercegović prezentirale su slučaj o primjeni digitalnih alata u području nastave iz računovodstva pod nazivom „Financial statement analysis – accounting“. Na kraju radnoga dijela programa izv. prof. dr. sc. Jakša Krišto prezentirao je aktivnosti koje provodi Institutional Investors LAB te je istaknuo digitalne alate koji se primjenjuju u području financijske pismenosti i održivih ulaganja izloživši predavanje na temu „Digital tools as a driver of financial literacy and sustainable investments: Case Institutional investors LAB“.

Po završetku službenoga dijela aktivnosti doneseni su glavni zaključci provedenoga LTTA C5 treninga o korištenju digitalnih alata u nastavi te načina na koji se isti moraju primjenjivati kako bi podučavanje i nastavni materijali bili što kvalitetniji, dinamičniji i primjenjiviji učenicima i studentima. Dane su preporuke za unapređenje metodologije nastave u eri digitalizacije te su sudionicima uručeni certifikati o sudjelovanju. Tijekom trodnevnoga treninga poticana je aktivna rasprava, a osim na službenome dijelu aktivnosti sudionici su se družili i na različitim društvenim aktivnostima pri čemu su članovi projekta dodatno ojačali svoju suradnju i timski duh. Sudionici ovoga treninga su posebno istaknuli kako su ovom radionicom dodatno osnažili svoje digitalne vještine u razvoju studija slučajeva koje će vrlo rado primijeniti u nastavnome procesu. Svi sudionici su bili iznimno zadovoljni cjelokupnom organizacijom, održanim predavanjima, prezentacijama različitih slučajeva iz gotovo svih područja ekonomije uz praktičnu primjenu brojnih digitalnih alata kao i pozitivnom i inspirativnom radnom atmosferom koja je vladala za cijelo vrijeme trajanja aktivnosti. U tom smislu, sudionici treninga su izrazili zahvalnost izv. prof. dr. sc. Nikolini Dečman i cijelome njenom timu na uspješno organiziranoj LTTA C5 aktivnosti.

**Potpora Europske komisije proizvodnji ove objave ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za upotrebu sadržanih informacija.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lada Tabak   datum: 9. 1. 2023.

 

Ekonomski fakultet – Zagreb koordinator projekta „DIGI4Teach“ iz programa Erasmus+ - Strateška partnerstva u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja 

 

Agencija za mobilnost i programe EU je temeljem Odluke o dodjeli financijske potpore za projektne prijedloge u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga za 2020. g. za program Erasmus+ (Ključna aktivnost 2 za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja) prihvatila financiranje projekta strateškog partnerstva razmjene dobre prakse pod nazivom „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ (akronim: DIGI4Teach). Koordinator projekta je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a voditelj projekta je doc. dr. sc. Nikolina Dečman. U projektnim aktivnostima sudjelovat će ukupno 8 partnera iz Hrvatske, Poljske, Njemačke i Srbije. Četiri partnera su visokoškolske obrazovne institucije: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (HR),  Cracow University of Economics (PL), The Osnabrück University of Applied Sciences - Faculty for Management, Culture and Technology (DE) te Ekonomski fakultet Sveučilišta u Beogradu (RS) dok su preostala četiri partnera srednje strukovne ekonomske škole i to: Prva ekonomska škola, Druga ekonomska škola i Treća ekonomska škola iz Zagreba te Ekonomska, trgovačka i ugostiteljska škola iz Samobora.

Kako bi se moderniziralo obrazovanje i osposobljavanje budućih ekonomista, osobito je važno promicati uporabu digitalne tehnologije za učenje u području strukovnog obrazovanja. Glavne potrebe i ciljevi projekta uključuju unaprjeđenje nastavnih vještina i načina poučavanja u različitim ekonomskim disciplinama s posebnim naglaskom na eru digitalizacije i to dijeljenjem postojećih dobrih praksi i analizom upotrebe novih digitalnih tehnologija poučavanja i učenja u strukovnom obrazovanju ekonomista. Očekuje se da će razmjena dobre prakse između projektnih partnera odgovoriti na izazove u vezi s uporabom digitalne tehnologije u nastavi ekonomskih disciplina i na taj način omogućiti učenicima da budu spremniji za izazove koji ih očekuju na višim razinama obrazovnog sustava kao i na tržištu rada. 

Projektna ideja nastala je kao rezultat promišljanja i dosadašnjih aktivnosti Odbora za suradnju sa srednjim školama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Usvajanje inovativnih praksi u podučavanju ekonomskih disciplina osnažit će i povezati nastavnike u visokom i srednjem obrazovanju, a imat će velik utjecaj u sektoru strukovnog obrazovanja i osposobljavanja budućih ekonomista. S obzirom na postavljene ciljeve, očekuje se da će partnerstva između visokoškolskih i srednjoškolskih ustanova doprinijeti razvoju nastavnih vještina koje će potaknuti kreativno razmišljanje i dodatno podržati poduzetnički duh učenika i studenata strukovnog obrazovanja.

Uvodni transnacionalni projektni sastanak
(26. i 27. studenoga)

 

Članovi Nastavničkog vijeća upoznati su sa svim aspektima provedbe projekta. Identificirani su kratkoročni i dugoročni ciljevi projekta te su predstavljene sve planirane aktivnosti koje će doprinijeti ostvarivanju istih. Članovi Nastavničkog vijeća prepoznali su važnost sudjelovanja u projektu s ciljem daljnje internacionalizacije i unaprjeđenja rada Škole kroz razmjenu primjera dobre prakse s partnerskim ustanovama. 

26. i 27. studenoga održat će se Uvodni transnacionalni projektni sastanak u online okruženju. Prijaviti se mogu svi nastavnici ekonomske skupine predmeta koji zadovoljavaju kriterije definirane projektnom prijavom:

  • ključne stručne kompetencije koje su nužne za izvršavanje planiranih zadataka te su vezane uz temu sastanka
  • opće kompetencije u području obrazovanja i osposobljavanja s naglaskom na iskustvo u sektoru strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (kvalifikacija ekonomist)
  • razina poznavanja engleskog jezika
  • transverzalne vještine (rad u timu, sposobnost rada u multikulturalnom okruženju, komunikacijske i organizacijske vještine, upravljanje vremenom, sistematičnost u radu, preuzimanje odgovornosti)
  • prethodno iskustvo u radu na EU projektima s naglaskom na Erasmus+ projekte.


Prijava se vrši isključivo putem Google obrasca (https://forms.gle/5jzk6JGUGbBPJpVv9) koji je objavljen na mrežnim stranicama Škole i u aplikaciji Teams. Nastavnici koji će sudjelovati na projektnom sastanku će biti odabrani sukladno već definiranim kriterijima.
U privitku se nalazi dnevni red Uvodnog transnacionalnog projektnog sastanka (26. i 27. studenoga).

Tim za projektne aktivnosti Treće ekonomske škole

 

Bernard Iličić, ravnatelj

 
 

 

Projekt „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“

 

Održan transnacionalni sastanak u okviru projekta DIGI4Teach

U okviru projekta strateškoga partnerstva, razmjene dobre prakse pod nazivom „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ (akronim: DIGI4Teach) koji je sufinanciran sredstvima Europske unije u okviru programa Erasmus+ (Ključna aktivnost 2 za područje strukovnoga obrazovanja i osposobljavanja) 26. i 27. studenoga 2020. godine održan je uvodni transnacionalni projektni sastanak. 

Objava_o_odrzanom_transnacionalnom_sastanku_2020

 

 

 

U dokumentu u nastavku se nalazi natječaj za nastavnike za sudjelovanje na kratkoročnom zajedničkom usavršavanju nastavnika u području računovodstva u sklopu Erasmus+ projekta DIGI4Teach (2020-1-HR01-KA202-077771). 

 

 

Obavijest o isteku roka za prijavu

Rok za prijavu nastavnika na natječaj je završio te se daljnje prijave više neće razmatrati. Nakon testiranja kandidata i rangiranja, objavit ćemo privremene rezultate natječaja. 

 

Priloženi dokumenti:
TESZG - natjecaj za nastavnike.pdf

Vijesti

Uspješno održana četvrta LTT aktivnost u okviru projekta DIGI4Teach


Četvrta aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja (LTTA C5) uspješno je održana u sklopu projekta strateškog partnerstva sufinanciranog iz programa Erasmus+ pod nazivom Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ - DIGI4Teach. Trodnevna radionica pod nazivom „Train the Trainers Workshop – Application of Digital Tools in Case Study Development“ održana je u organizaciji domaćina Sveučilišta u Zagrebu i to na tri lokacije: Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Drugoj ekonomskoj školi Zagreb te Trećoj ekonomskoj školi Zagreb u razdoblju 22. - 24. studenoga 2022. godine.  Na LTTA C5 prisustvovalo je ukupno 26 predstavnika partnerskih institucija uz prisustvo članova domaćina ovoga treninga. 

Prvi dan, pozdravnim govorom sudionicima se obratila dekanica Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, izv. prof. dr. sc. Sanja Sever Mališ te koordinatorica projekta DIGI4Teach, izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman. Prvo predavanje pod nazivom “Digital transformation of the Faculty of Economics & Business” održao je izv. prof. dr. sc. Božidar Jaković, prodekan za studente, studijske programe i digitalizaciju na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Koordinatorica projekta izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman predstavila je aktivnosti i očekivane outpute projekta kao i najznačajnije rezultate istraživanja koje je provedeno među studentima i nastavnicima u partnerskim zemljama (Hrvatska, Njemačka, Poljska i Srbija) u okviru projekta DIGI4Teach o korištenju digitalnih tehnologija u nastavnom procesu, s posebnim osvrtom na prednosti i nedostatke njihove primjene.

Predstavnici poduzeća Ernst & Young, partner Filip Hitrec, viši menadžer Alem Ćorić i menadžer Andrija Stilinović, održali su predavanje na temu „Digitalization in Audit: Use of Audit Tools”.  Direktorica Sektora digitalnih rješenja iz Financijske agencije Andreja Kajtaz održala je predavanje na temu „Digital services through the accounting profession and beyond“. Sljedeće predavanje na temu „Digital Transformation of the Croatian Tax Administration, e-services and their impact on teaching in the field of business economics“ održali su predstavnici Ministarstva financija – Porezna uprava, ravnatelj Porezne uprave Božidar Kutleša i porezni savjetnik u Sektoru za razvoj aplikativnih rješenja i informacijskog sustava Frano Barišić. Sudionicima se putem Google Meeta obratila i Josipa Majić Predin koja je vanjska suradnica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje je sudionike upoznala s afektivnim računalstvom  i njegovoj primjeni u nastavi te je održala predavanje pod nazivom „How can artificial intelligence (AI) be used in teaching economics and business?“. Svako predavanje i prezentacija bili su popraćeni zanimljivom sesijom pitanja i odgovora kao i diskusijom između sudionika i izlagača.

Nakon odslušanih predavanja, domaćini s Ekonomskog fakulteta su proveli sudionike u razgled  organizacijskih jedinica Fakulteta koji predstavljaju primjere dobre prakse u digitalizaciji radnoga i nastavnog procesa gdje su sudionici imali prilike čuti o digitalizaciji knjižnice, tehnologiji 3D printanja i njihovoj primjeni u nastavne svrhe te su imali priliku posjetiti i razgledati Affective Computing Lab. Obilazak digitalnih prostorija vodili su predstavnici Sveučilišta domaćina: Zrinka Udiljak Bugarinovski, univ. spec. oec.,viši knjiž., Filip Pšenica, bacc. oec., Tomislav Medić, mag. oec. i Josipa Majić Predin, mag. oec..

Drugi dan bio je rezerviran za prezentaciju različitih studija slučajeva koje su nastale kao rezultat usavršavanja na prijašnjim treninzima nastavnika, a pri čijoj pripremi su primjenjivani različiti digitalni alati. U okviru ove radionice članovi projekta bili su educirani kako koristiti različite digitalne alate pri izradi studija slučajeva (Canva, Padlet, Book Creator, Genially, QR code generator, Nearpod, PearDeck, Excel, Google Slides, SlidesCarnival, Quizlet, Kahoot, LearningApps, Answer Garden, Word art, Word wall, Brainscape i dr) s posebnim naglaskom na „train the trainers“ pristup. Prve studije slučajeva pod nazivom „Business documentation in practice firms & Calculation of business travel“ prezentirale su Zorica Hrgovčić, prof. i Romana Rusek, prof. iz Prve ekonomske škole Zagreb. Ivana Virovac Bilandžija, prof., Petra Bručić Barić, prof., Ivana Brnada, prof. i Ivana Hlobik, prof. iz Druge Ekonomske škole Zagreb prezentirale su studije slučajeva pod nazivom „Introducing a new product line to the market & Graduation trip organization“. Sljedeće studije slučajeva pod nazivom „Real estate price analysis & Croatia as a tourism destination“ prezentirale su Lada Tabak, prof. i Jana Staroveški, prof. iz Treće Ekonomske škole Zagreb. Posljednje prezentirane studije slučajeva pod nazivom „Designing a logo for a practice firm & Analysis of credit indebtedness“ predstavile su Blankica Odak, prof. i Sanja Dömötörffy, prof. iz Ekonomske, trgovačke i ugostiteljske škole iz Samobora.

Ostatak dana je bio posvećen studijskom putovanju u Krapinu gdje su sudionici imali priliku poslušali zanimljivo predavanje Eduarda Vasiljevića, voditelja jednog od najdigitaliziranijih muzeja - Muzeja krapinskih neandertalaca, i to na temu „Information technologies in cultural tourism: learning by doing case Museum of Krapina Neanderthals“.

Posljednji dan treninga, bio je podijeljen u dva dijela. Prvi dio dana sudionici su proveli u srednjim ekonomskim školama na dvije lokacije gdje su učenici na računalima rješavali studije slučajeva uz primjenu različitih digitalnih alata te su po završetku svim učenicima dodijeljeni certifikati za sudjelovanje u ovoj aktivnosti. Po povratku na Ekonomski fakultet, u drugom dijelu dana, doc. dr. sc. Mateja Brozović i dr. sc. Marina Ercegović prezentirale su slučaj o primjeni digitalnih alata u području nastave iz računovodstva pod nazivom „Financial statement analysis – accounting“. Na kraju radnoga dijela programa izv. prof. dr. sc. Jakša Krišto prezentirao je aktivnosti koje provodi Institutional Investors LAB te je istaknuo digitalne alate koji se primjenjuju u području financijske pismenosti i održivih ulaganja izloživši predavanje na temu „Digital tools as a driver of financial literacy and sustainable investments: Case Institutional investors LAB“.

Po završetku službenoga dijela aktivnosti doneseni su glavni zaključci provedenoga LTTA C5 treninga o korištenju digitalnih alata u nastavi te načina na koji se isti moraju primjenjivati kako bi podučavanje i nastavni materijali bili što kvalitetniji, dinamičniji i primjenjiviji učenicima i studentima. Dane su preporuke za unapređenje metodologije nastave u eri digitalizacije te su sudionicima uručeni certifikati o sudjelovanju. Tijekom trodnevnoga treninga poticana je aktivna rasprava, a osim na službenome dijelu aktivnosti sudionici su se družili i na različitim društvenim aktivnostima pri čemu su članovi projekta dodatno ojačali svoju suradnju i timski duh. Sudionici ovoga treninga su posebno istaknuli kako su ovom radionicom dodatno osnažili svoje digitalne vještine u razvoju studija slučajeva koje će vrlo rado primijeniti u nastavnome procesu. Svi sudionici su bili iznimno zadovoljni cjelokupnom organizacijom, održanim predavanjima, prezentacijama različitih slučajeva iz gotovo svih područja ekonomije uz praktičnu primjenu brojnih digitalnih alata kao i pozitivnom i inspirativnom radnom atmosferom koja je vladala za cijelo vrijeme trajanja aktivnosti. U tom smislu, sudionici treninga su izrazili zahvalnost izv. prof. dr. sc. Nikolini Dečman i cijelome njenom timu na uspješno organiziranoj LTTA C5 aktivnosti.

**Potpora Europske komisije proizvodnji ove objave ne predstavlja potporu sadržaju koji odražava samo stavove autora i Komisija ne može biti odgovorna za upotrebu sadržanih informacija.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lada Tabak   datum: 9. 1. 2023.

Projekti

 

 

Domovinski rat

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Tražilica



Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju