DIGI4Teach Handbook
Jedan od važnih rezultata našeg DIGI4Teach projekta je ovaj priručnik koji se sastoji od 2 dijela.
https://drive.google.com/file/d/1LtZP_EGq1mGeHe_j3jnRw9m_OhCtiPuJ/view?usp=sharing
Dio A sadrži analizu najvažnijih rezultata deskriptivnih istraživanja provedenih u okviru projekta DIGI4Teach Erasmus+, o korištenju digitalne tehnologije u nastavi ekonomskih disciplina, u zemljama partnerima.
Dio B sadrži 12 studija slučaja iz različitih područja ekonomije i poslovanja (računovodstvo, financije, marketing, turizam i trgovina) koje su izrađene pomoću različitih digitalnih alata i mogu se slobodno koristiti u nastavi ili drugim oblicima obrazovanja.
Ekonomski fakultet – Zagreb koordinator projekta „DIGI4Teach“ iz programa Erasmus+ - Strateška partnerstva u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
Agencija za mobilnost i programe EU je temeljem Odluke o dodjeli financijske potpore za projektne prijedloge u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga za 2020. g. za program Erasmus+ (Ključna aktivnost 2 za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja) prihvatila financiranje projekta strateškog partnerstva razmjene dobre prakse pod nazivom „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ (akronim: DIGI4Teach). Koordinator projekta je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a voditelj projekta je doc. dr. sc. Nikolina Dečman. U projektnim aktivnostima sudjelovat će ukupno 8 partnera iz Hrvatske, Poljske, Njemačke i Srbije. Četiri partnera su visokoškolske obrazovne institucije: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (HR), Cracow University of Economics (PL), The Osnabrück University of Applied Sciences - Faculty for Management, Culture and Technology (DE) te Ekonomski fakultet Sveučilišta u Beogradu (RS) dok su preostala četiri partnera srednje strukovne ekonomske škole i to: Prva ekonomska škola, Druga ekonomska škola i Treća ekonomska škola iz Zagreba te Ekonomska, trgovačka i ugostiteljska škola iz Samobora.
Kako bi se moderniziralo obrazovanje i osposobljavanje budućih ekonomista, osobito je važno promicati uporabu digitalne tehnologije za učenje u području strukovnog obrazovanja. Glavne potrebe i ciljevi projekta uključuju unaprjeđenje nastavnih vještina i načina poučavanja u različitim ekonomskim disciplinama s posebnim naglaskom na eru digitalizacije i to dijeljenjem postojećih dobrih praksi i analizom upotrebe novih digitalnih tehnologija poučavanja i učenja u strukovnom obrazovanju ekonomista. Očekuje se da će razmjena dobre prakse između projektnih partnera odgovoriti na izazove u vezi s uporabom digitalne tehnologije u nastavi ekonomskih disciplina i na taj način omogućiti učenicima da budu spremniji za izazove koji ih očekuju na višim razinama obrazovnog sustava kao i na tržištu rada.
Projektna ideja nastala je kao rezultat promišljanja i dosadašnjih aktivnosti Odbora za suradnju sa srednjim školama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Usvajanje inovativnih praksi u podučavanju ekonomskih disciplina osnažit će i povezati nastavnike u visokom i srednjem obrazovanju, a imat će velik utjecaj u sektoru strukovnog obrazovanja i osposobljavanja budućih ekonomista. S obzirom na postavljene ciljeve, očekuje se da će partnerstva između visokoškolskih i srednjoškolskih ustanova doprinijeti razvoju nastavnih vještina koje će potaknuti kreativno razmišljanje i dodatno podržati poduzetnički duh učenika i studenata strukovnog obrazovanja.
Uvodni transnacionalni projektni sastanak
(26. i 27. studenoga)
Članovi Nastavničkog vijeća upoznati su sa svim aspektima provedbe projekta. Identificirani su kratkoročni i dugoročni ciljevi projekta te su predstavljene sve planirane aktivnosti koje će doprinijeti ostvarivanju istih. Članovi Nastavničkog vijeća prepoznali su važnost sudjelovanja u projektu s ciljem daljnje internacionalizacije i unaprjeđenja rada Škole kroz razmjenu primjera dobre prakse s partnerskim ustanovama.
26. i 27. studenoga održat će se Uvodni transnacionalni projektni sastanak u online okruženju. Prijaviti se mogu svi nastavnici ekonomske skupine predmeta koji zadovoljavaju kriterije definirane projektnom prijavom:
Prijava se vrši isključivo putem Google obrasca (https://forms.gle/5jzk6JGUGbBPJpVv9) koji je objavljen na mrežnim stranicama Škole i u aplikaciji Teams. Nastavnici koji će sudjelovati na projektnom sastanku će biti odabrani sukladno već definiranim kriterijima.
U privitku se nalazi dnevni red Uvodnog transnacionalnog projektnog sastanka (26. i 27. studenoga).
Tim za projektne aktivnosti Treće ekonomske škole
Bernard Iličić, ravnatelj
Održan transnacionalni sastanak u okviru projekta DIGI4Teach
U okviru projekta strateškoga partnerstva, razmjene dobre prakse pod nazivom „Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization“ (akronim: DIGI4Teach) koji je sufinanciran sredstvima Europske unije u okviru programa Erasmus+ (Ključna aktivnost 2 za područje strukovnoga obrazovanja i osposobljavanja) 26. i 27. studenoga 2020. godine održan je uvodni transnacionalni projektni sastanak.
Objava_o_odrzanom_transnacionalnom_sastanku_2020
U dokumentu u nastavku se nalazi natječaj za nastavnike za sudjelovanje na kratkoročnom zajedničkom usavršavanju nastavnika u području računovodstva u sklopu Erasmus+ projekta DIGI4Teach (2020-1-HR01-KA202-
Obavijest o isteku roka za prijavu
Rok za prijavu nastavnika na natječaj je završio te se daljnje prijave više neće razmatrati. Nakon testiranja kandidata i rangiranja, objavit ćemo privremene rezultate natječaja.
DIGI4Teach Handbook
Jedan od važnih rezultata našeg DIGI4Teach projekta je ovaj priručnik koji se sastoji od 2 dijela.
https://drive.google.com/file/d/1LtZP_EGq1mGeHe_j3jnRw9m_OhCtiPuJ/view?usp=sharing
Dio A sadrži analizu najvažnijih rezultata deskriptivnih istraživanja provedenih u okviru projekta DIGI4Teach Erasmus+, o korištenju digitalne tehnologije u nastavi ekonomskih disciplina, u zemljama partnerima.
Dio B sadrži 12 studija slučaja iz različitih područja ekonomije i poslovanja (računovodstvo, financije, marketing, turizam i trgovina) koje su izrađene pomoću različitih digitalnih alata i mogu se slobodno koristiti u nastavi ili drugim oblicima obrazovanja.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
e-Dnevnik |
Dnevni tisak |